کاهش وزن

41 رژیم تک خوری

عنوان توضیحات کالری
صبحانه چای و رطب ــــ
م.و ــــ ــــ
نهار نصف لیوان شیر+رطب ـــــ
م.و

خیار+۱ فنجان ژله رژیمی+چای و نصف رطب

ـــــ
شام ۱ لیوان شیر+۱ رطب ــــ
مکملها مولتی ویتامین+ب کمپلکس+اسلیم کوئیک+فرفولیک+زینک ـــــ

شانون جونم!دیروز به خودم رسیدم .ازم راضی شدی؟!

سوگند جون:پیتزا رو از یه مغازه توی سعادت آباد گرفتیم.خیلی وقت بود زیر نظرش داشتم که ازش پیتزا رو بگیرم ببینم چطوره.که دیشب عملی شد.اما تا آخر هفته باید وقت بذارم برای برگشتن روی ۵۰ گمونم.
اینجوری نوشته بود:
خمیر رژیمی غنی شده با امگا ۳" ۸۰ کیلو کالری
پنیر کم چربی ۲۱۰
فیله مرغ گریل شده۵۰
سبزیجات:کلم بروکلی -قارچ - فلفل دلمه- گوجه - زیتون- ذرت ۹۰
پیتزا ۴ برش داشت که روی هر برش یه تکه خیلی کوچیک اندازه ۱*۱ مرغ داشت .یه دونه از این نینی ذرتها رو ۴ برش طولی زده بود گذاشته بود روی هر کدوم از این برشها یه حلقه گوجه و یه حلقه فلفل دلمه و یکی دوتا گل کوچیک کلم بروکلی روی هر کدوم بود روشو هم با چند تا حلقه زیتون و چند تا دونه ذرت معمولی و پنیر و آویشن گذاشته بود.مواد توش به نظر درست محاسبه شده بود اما خمیر رو من باور نمیکنم ۸۰ کالری باشه.
البته بهتر بود من بعد از این مدت یه پیتزای خوب میخوردم.اما شکر خدا زده شدم و به نظرم غذای رژیمی خودم خوشمزه تر اومد.اما بادوم شور برشته همیشه خوشمزه اس.ای خدا...

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم بهمن 1388ساعت 7:39  توسط   |